?

Log in

Previous Entry | Next Entry

this is not a coherant entry.

WHY THE FUCK IS THIS GUY THE BEAST IN THE NEW X-MEN MOVIE?? NO. NOOOO.

(THO KICK-ASS AS CYCLOPS IS PRETTY AWESOME).

REBORN WAS COOL, I HOPE RYOHEI KILLZ SOME BITCHES AND LONGCHAMP BACKS HIM UP AND THEY BECOME SECRET AGENTS OR SUM SHIT LIKE THAT.  (SRSLY IMAGINE THAT WIN, IM MEAN, NEITHER OF THEM EVEN KNOW HOW TO WHISPER.)

MAN, I WANT PIE :(

Comments

rikasaurus
Jul. 9th, 2010 04:27 pm (UTC)
Yeah. Where the eff is my Wonder Woman movie? DC has a lot of kickass heroines, too 8(

Catwoman (with Halle Berry) was a piece of crap from what I've heard.
dismahboomstick
Jul. 9th, 2010 07:12 pm (UTC)
Oh gosh that was such a shitty movie! It won a Razzie award for worst movie of the year, and it DESERVED it.